Schade melden, een vraag stellen of een klacht indienen?

Kunnen we je ergens mee helpen? Dat doen we graag. Als er iets verandert aan je persoonlijke situatie bijvoorbeeld. Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Het is maar net wat jou het beste uitkomt.

Adviseur Quintes

Hulp bij schades en vragen

Voor het melden van schade of een vraag over je verzekering, neem je contact op met jouw persoonlijke Quintes adviseur. Ook alle andere vragen en opmerkingen over betalen, opzeggen en het doorgeven van wijzigingen bespreek je het beste rechtstreeks met je adviseur. Hij of zij kent je persoonlijke situatie en kan je daarom het beste helpen. Natuurlijk kun je zo ook informatie over je verzekering, factuur en polisvoorwaarden opvragen.

Een klacht indienen

Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening. Jouw ervaring en mening nemen wij zeer serieus en daarom horen wij graag van je. Vul je gegevens in op onze klachtenpagina en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op en brengen je op de hoogte van de verdere procedure.

Klacht melden

Bel of app

Direct iemand spreken? Bel of app jouw persoonlijke Quintes adviseur. Wel zo makkelijk. Heb je een vraag voor ons hoofdkantoor?

E-mail

Stel je vraag per mail aan je Quintes adviseur en je krijgt op werkdagen binnen 24 uur antwoord. Wil je een e-mail sturen naar ons hoofdkantoor?

Bezoek ons hoofdkantoor

Je bent altijd welkom voor een goede kop koffie. Of thee natuurlijk. Maak van tevoren een afspraak, dan weten we dat je langskomt.