Heb je door weersomstandigheden schade aan je woning, tuin of bedrijf? Of zijn je spullen door een storm beschadigd? Dat is heel vervelend. Wij helpen je graag. Meld je schade online bij ons voor de snelste afhandeling.
Je bent het snelst geholpen door direct online je schade bij ons te melden. In het schademeldformulier kun je alles omtrent de schade doorgeven. Onze schadeafdeling gaat zo snel mogelijk voor je aan de slag om je schademelding te verwerken.
Ik heb schade opgelopen, wat nu?
Vervelend dat je schade hebt opgelopen! We gaan je zo snel mogelijk helpen. Verzamel zoveel mogelijk informatie omtrent de schade. Via ons online schademeldformulier kun je heel gemakkelijk je bij ons melden. Wij gaan vervolgens voor je aan de slag om je schadedossier door te zetten naar je verzekeringsmaatschappij.
Ik kan mijn schade niet online melden, wat moet ik doen?
Mocht je hulp nodig hebben bij het online melden van je schade, dan kun je contact opnemen met jouw persoonlijk adviseur of met het kantoor waar jij verzekerd bent. Weet je niet bij welk Quintes-kantoor je verzekerd bent? Geen probleem! Bel ons op ons algemene nummer, dan helpen we je verder. 088 - 000 7100.
Mijn kantoor is op dit moment niet open, wie kan ik bellen?
Geen zorgen, ook buiten kantoortijden zijn wij gewoon bereikbaar. Je kunt het telefoonnummer van jouw kantoor bellen, dit wordt buiten openingstijden doorgeschakeld naar onze alarmcentrale die je verder helpen.
Hoelang duurt het voordat ik een reactie krijg op mijn schademelding?
Wij streven ernaar je binnen 5 werkdagen een eerste reactie te geven nadat je je schade bij ons hebt gemeld. Ons team gaat zo snel mogelijk aan de slag om je dossier te bekijken. Het kan zijn dat onze schadeafdeling contact met je opneemt om extra informatie aan je dossier toe te voegen om zo een meer compleet verhaal richting de verzekeringsmaatschappij te kunnen geven.
Kies je locatie en ga direct naar het schademeldeformulier van jouw kantoor.